Česta pitanja o naručivanju vina

Koji su dostupni načini plaćanja?

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je kreditnim karticama (Diners, MasterCard, Maestro i Visa), internetskim bankarstvom i nalogom za nacionalna plaćanja (kao zamjena za plaćanje općom uplatnicom).

 

Koliko je sigurno internetsko plaćanje?

Internetska trgovina Vinoteka Vinita koristi WSPay sustav za online plaćanja. Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSPay sustav za online autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova, te PCI DSS standarda.

 

Što označava plaćanje nalogom za nacionalna plaćanja?

Nalog za nacionalna plaćanja je metoda koja je vrlo slična plaćanju općom uplatnicom te je zamjena za takav oblik. Nalogom se plaćanje može izvršiti u bilo kojoj banci ili pošti te na drugim mjestima. Nakon izvršene narudžbe, na adresu e-pošte stići će svi potrebni podaci za uplatu.

 

Može li se plaćati pouzećem?

Plaćanje pouzećem u ovom trenutno nije omogućeno.

 

Kako se izdaje račun?

Račun se izdaje po izvršavanju narudžbe, a šalje se zajedno s pošiljkom.

 

Kako se skladišti vino prije isporuke?

Sva vina u ponudi internetske vinoteke skladište se u izoliranom podrumskom prostoru vinoteke Vinita koje pogoduje očuvanju vina i njegovih kvalitativnih obilježja.

 

Kako se dostavljaju pošiljke?

Naručeni proizvodi isporučuju se na području Republike Hrvatske koristeći usluge dostavne službe Overseas Express (OVERSEAS TRADE Co. Ltd d.o.o.). Isporuka pošiljke će se izvršiti u roku od 3 radna dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja.

 

Koliki su troškovi dostave?

Za vrijednosti narudžbe od 500 kuna i veće - dostava je besplatna. Za vrijednosti narudžbe do 500 kuna, trošak dostave ovisi o broju proizvoda, njihovoj ukupnoj cijeni i lokaciji na koju se trebaju dostaviti. Ukupni troškovi dostave iskazuju se tijekom procesa naručivanja. Trošak dostave po paketu iznosi 35,00 kuna za lokacije na kopnu, odnosno 45,00 kuna za lokacije na otocima.

 

Koji je rok isporuke?

Isporuka pošiljke će se izvršiti u roku od 3 radna dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja.

 

Je li punoljetnost nužna za narudžbu?

Za valjano sklopljeni ugovor Kupac mora imati potpunu poslovnu sposobnost odnosno mora biti punoljetna osoba. Prodaja alkohola zabranjena je osobama mlađim od 18 godina.

 

Je li registracija nužna za narudžbu?

Registracija nije nužna za izvršavanje narudžbe, ali se preporuča zbog boljeg korisničkog iskustva i upoznavanja potreba korisnika.

 

Koji je minimalni iznos narudžbe?

Ne postoji minimalni iznos narudžbe.

 

Koja je minimalna količina narudžbe?

Ne postoji minimalna količina narudžbe, odnosno moguće je naručiti i 1 butelju vina.

 

Što u slučaju isporuke oštećene pošiljke?

Eventualna oštećenja pošiljke potrebno je utvrditi prilikom same isporuke. Kupac pri preuzimanju treba pogledati pošiljku te uz prisutstvo dostavljača fotografirati eventualna oštećenja i kontaktirati Prodavatelja.

 

Imate li dodatnih pitanja?

U slučaju da imate dodatnih pitanja ili nejasnoća oko korištenja internetske vinoteke, procesa naručivanja vina, dostave i isporuke narudžbe vina, bez ustručavanja nas kontaktirajte