Dostava vina i troškovi dostave

Troškovi dostave izračunavaju se prilikom pojedine narudžbe u ovisnosti o broju proizvoda, njihovoj ukupnoj cijeni i lokaciji na koju se trebaju dostaviti. Ukupni troškovi dostave iskazuju se tijekom procesa naručivanja.

Trošak dostave podijeljen je u dvije razine:

  • vrijednost narudžbe do 500,00 kuna – naplatna dostava
  • vrijednost narudžbe od 500,00 kuna i više – besplatna dostava

Proizvodi se dostavljaju u paketima koji sadrže do 6 boca zapremnine 0,75 l. Boce veće zapremnine se dostavljaju u zasebnim paketima. Trošak dostave po paketu iznosi 35,00 kuna za lokacije na kopnu odnosno 45,00 kuna za lokacije na otocima. Iskazane cijene uključuju trošak PDV-a. Ukupni trošak dostave ovisi o broju naručenih proizvoda odnosno o konačnom broju paketa u kojem se proizvodi dostavljaju.

U slučaju da Kupac želi osobno preuzeti pošiljku na adresi Prodavatelja, trošak dostave se neće naplaćivati, a sam proces izvršavanja narudžbe će ostati nepromijenjen. Pošiljka se može preuzeti na adresi Prodavatelja tijekom radnog vremena uz predočenje dokaza o identitetu Kupca.

Navedeni troškovi dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za isporuku na području Republike Hrvatske.


Dostava proizvoda

Naručeni proizvodi isporučuju se na području Republike Hrvatske koristeći usluge dostavne službe Overseas Express (OVERSEAS TRADE Co. Ltd d.o.o.).

Isporuka pošiljke će se izvršiti u roku od 3 radna dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog trenutne ili trajne nedostupnosti, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni proizvodi nastojat će se isporučiti u jednom slanju. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki i preuzima trošak dostave naknadnih pošiljki.

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi. Dostavna služba će u slučaju prve neuspješne isporuke pošiljke ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke uz sve potrebne podatke o kontaktiranju za dogovaranje drugog termina isporuke.

Ako se pošiljka koja je upućena Kupcu vrati Prodavatelju jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten putem e-pošte te će mu biti ponuđene sljedeće mogućnosti:

  • da se naručena pošiljka na zahtjev Kupca putem e-pošte ponovo dostavi na adresu Kupca, odnosno primatelja uz zaračunavanje dodatnih troškova dostave;
  • da naručeni proizvod preuzme na adresi Prodavatelja uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja.

Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči pošiljku Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je pošiljka uredno isporučena.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva;
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca;
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije odgovoran;
  • vikendi, neradni dani i blagdani.

Detalji uvjeta korištenja i kupnje