Josipović Pjenušac Jazz

Vrhunsko pjenušavo vino snažnoga tijela i elegantna okusa sa svježom aromom voća, pun i dugotrajan okus, svojstven vrhunskoj graševini. Dobiveno kombinacijom graševine i rajnskoga rizlinga, očaravajuće je zlatnožute boje.

Dostupno

Za veće količine pošaljite upit.

Ograničena količina
SKU
000817
Boca
0,75 l
14,60 € 110,01 kn 1 € = 7.53450 kn
Više od vinara

Besplatna dostava u Hrvatsku za sve narudžbe iznad 70 eura. Više...

Sigurno plaćanje kreditnim karticama i drugim načinima. Više...

Potražite savjete odabira vina za poklon za odgovarajuću prigodu. Više...

Više informacija
Vinar Josipović
Sorta Kupaža
Boca 0,75 l
Boja bijelo
Kvaliteta vrhunsko
Slador Brut
Alkohol 12,5 %
Regija Istočna kontinentalna Hrvatska
Podregija Slavonija
Vinogorje Kutjevo
Napišite svoju recenziju
Samo registrirani korisnici mogu pisati recenzije. Molimo, prijavite se ili kreirajte račun
  1. Omiljeni recepti za koktele od pjenušca koje možete sami pripremiti kod kuće Omiljeni recepti za koktele od pjenušca koje možete sami pripremiti kod kuće Iako je proslava Nove godine iza nas, uvijek je korisno znati pokoji novi recept koji će okus pjenušavih koktela podići na posve novu razinu. Kod Julie Sheppard pronašli smo pet klasičnih spojeva moderne obrade pjenušavih koktela.
  2. Nove etikete obogatile raznoliku Vinitinu ponudu Nove etikete obogatile raznoliku Vinitinu ponudu Naša šarolika ponuda se u pravo vrijeme upotpunila s obzirom na nadolazeće blagdansko razdoblje. Iako smo u posljednjih mjesec dana znatno obogatili našu paletu proizvoda, skloni smo izdvojiti 5 novih mirnih vina te 5 pjenušavih vina. Odabrane etikete predstavljaju simbolični presjek različitih vinara, stilova i vinogorja.
  3. Zašto pjenušci nemaju oznaku godine berbe? Zašto pjenušci nemaju oznaku godine berbe? Berba se odnosi na samu godinu berbe grožđa. Dakle, berba vina predstavlja vino nastalo od grožđa koje je sve uzgojeno u određenoj, odnosno navedenoj godini. Ona je ujedno i jednostavni pokazatelj odnosa između grožđa, godišnjeg vremena i namjere vinara.
  4. Je li izbor vinske čaše uistinu bitan za uživanje u vinu? Je li izbor vinske čaše uistinu bitan za uživanje u vinu? Jeste li upoznati s činjenicom kako upotreba adekvatne vinske čaše poboljšava iskustvo pijenja Vaših najdražih etiketa? Naime, jedan od važnih faktora kada je riječ o uživanju u vinskim kapljicama jest upravo odgovarajuća čaša.
  5. Izdvajamo 5 filmova o vinu koje ćete poželjeti gledati iznova Izdvajamo 5 filmova o vinu koje ćete poželjeti gledati iznova Ljeto je službeno započelo, a s njime i bezbrižni sunčani dani te tople večeri idealne za druženja na otvorenom u društvu obitelji i prijatelja.
  6. Pjenušac vs. šampanjac - što je i kako nastaje? Pjenušac vs. šampanjac - što je i kako nastaje? Pjenušava vina sa svojim prepoznatljivim mjehurićima u elegantnoj čaši asociraju nas na posebne prilike i slavlja. Ukoliko želite saznati nešto novo o pjenušavim vinima ili pak težite osvježenju svog pamćenja, pozivamo Vas da nastavite čitati.
  7. Promocija i degustacija vina i pjenušaca Josipović Promocija i degustacija vina i pjenušaca Josipović Kako bolje obilježiti Martinje nego najavom nove degustacije u našem vinskom podrumu!

Vrhunsko pjenušavo vino snažnoga tijela i elegantna okusa sa svježom aromom voća, pun i dugotrajan okus, svojstven vrhunskoj graševini. Dobiveno kombinacijom graševine i rajnskoga rizlinga, očaravajuće je zlatnožute boje.

Ne tako tradicionalnu priču kutjevačkog kraja od 2004. godine  pričaju bračni i poslovni par Goran i Gordana JosipovićGoran je završio Agronomski fakultet u Zagrebu i diplomirao na temu Proizvodnja pjenušaca klasičnim postupkom, dok je Gordana završila Ekonomski fakultet u Zagrebu, smjer financije. Takva kombinacija zasigurno čini čvrst temelj za uspješnu pjenušavu čarolijuNa tom putu naišli su i na ljude koji su ih uvjeravali kako je to što rade pogrešno te da je proizvodnja pjenušaca u Slavoniji totalno promašena stvar jer „ovdje se nikada nisu proizvodili nekakvi šampanjci“.

Takva iskustva učvrstila su ih u stavu kako treba razmišljati izvan okvira i ponuditi tržištu nešto novo, nešto što nije viđeno ili kušano u našem okruženju. Kroz cijeli proces rada i rasta pokušavali su uvjeriti ljude da vjeruju sebi i svojim osjetilima, da kušaju i kažu što im se sviđa  – bez obzira na ime na etiketi. S vremenom je takvo razmišljanje polučilo rezultate, usavršili su i ponudili prepoznatljiv proizvod - slavonski pjenušac.



Dodatni preporučeni proizvodi